Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

Sokker Store

Del av Fledge Sverige AB

Reg. Nr. 559135-3387 og momsreg. Nr .: SE559135338701 (Sverige)

 


Hos Socks Store (morselskapet - Fledge Sverige AB; reg.nr. 559135-3387 og momsreg.nr .: SE559135338701) vet vi hvor viktig det er å ha kort leveringstid. Derfor lover vi å sende bestillingen innen to virkedager. Så snart bestillingen er bekreftet, vil kunden motta en bekreftelsesmelding via e-post med faktura og detaljer om bestillinger med sporingsnummer. Kunder kan nå spore pakken. En kopi av sporingsnummeret vil også bli sendt til mobilen som en SMS. Derfor anbefaler vi at kundene alltid oppgir mobilnummer når de handler fra Socks Store nettbutikk. Da vil kunden få muligheten til å spore denne pakken til den når leveringsadressen. Vi bruker svenske posttjenester i Sverige og DHL utenfor for adresse utenfor Sverige for å levere varene våre. Når denne pakken kommer til nærmeste hentested, vil kunden motta en SMS med informasjon om emballasjen og adressen der kunden kan hente den. Vi prøver vanligvis å svare på meldingen på en time. Men i travle timer eller helger kan det ta opptil 10 timer. Kunder er alltid velkomne til å besøke butikken hvis de vil møte noen som er fysisk ansvarlig.

Besøk butikken vår

Södra Långebergsgatan 20

43632 Askim

 


Kontrakt

Alle priser bestemmes av Socks Store. En bindende avtale mellom deg (Alder må være over 18 år) som kunde og sokkebutikk. Når kunden legger inn en bestilling, må bestillingen godkjennes av Socks Store. Socks Store sender deg en bekreftelse via e-post når en ordre er mottatt, og leveransen er på vei. Kunden kan bare kjøpe produkter fra Socks Store nettbutikk som privatperson (Alder må være over 18 år). Ikke en bedriftskunde.

 


Priser og betaling

Alle priser er inkludert moms og andre utgifter. Gjeldende skattesats er skrevet i nettbutikken Socks Store for produktet. Socks Store har muligheter til å endre priser og andre kostnader, for eksempel på grunn av endringer i skattesats og merkostnader, økte kostnader eller som et resultat av median kundeprisutvikling basert i Sverige. Alle priser for produktene inkluderer 25% moms. I kassen kan kunden se hvor mye de betaler, inkludert mødre og eksklusive mødre. Uansett om kunden kjøper utenfor Sverige, men som kunde må du betale 25% mødre.

Hvis vi ikke klarer å levere innen avtalt tid, vil kunden umiddelbart bli informert om årsaken til forsinkelsen og informasjonen om den nye leveringstiden. Forbrukeren har da rett til å kansellere kjøpet uten kostnad hvis produktet ikke leveres i tide.

Leveranse

I Sverige tilbyr vi alltid å hente fra butikkalternativet. Alle kjøp over 350kr / 35EUR / 350DKK fra nettstedet leveres alltid gratis. Kunder kan også betale for leveransen hvis kjøpesummen er under 350kr / 35EUR / 350DKK. Socksstore selger kun produkter til kunder fra Sverige, Finland, Norge, Danmark, TYSKLAND og STORBRITANNIA. Hvis noen legger inn bestillinger fra utenfor disse fire landene, vil bestillingen bli kansellert automatisk. Selv om kunden fra utsiden av disse landene ser bestillinger og betaler for produktet, vil bestillingen bli kansellert og pengene tilbakebetalt. Siden vi ikke har noen forsyningsavtale utenfor disse landene akkurat nå, prøver vi å lage produktene våre utenfor disse landene.
Svensk posttjeneste kalt PostNord leverer alle produktene. Postnord tar vanligvis to virkedager for å levere produktet i Sverige og fire virkedager for å levere i Finland, Norge, Tyskland, Storbritannia og Danmark. Denne tiden beregnes i henhold til rimelig tilstand, men hvis det er naturkatastrofer eller andre politiske problemer eller noe tollspørsmål, kan det ta lengre tid enn vanlig estimert tid. I dette tilfellet vil Socksstore varsle kunden via e-post med full informasjon om forsinkelsen.
Så snart kundene bestiller, send en bekreftelses-e-post umiddelbart. Når produktet er registrert for levering, sendes varsel- og leveringsinformasjonen via e-post. Kunden kan kontakte Socksstores kundeservice via e-post for å få status på sine kjøp. I dette tilfellet må kunden nevne det unike ordrenummeret. Vi ber alltid kundene våre om å fylle ut adresseskjemaet riktig slik at vi kan levere varene i tide.

 


Returpolicy

Kunden må varsle oss om angreretten innen 14 dager.

Kunden har alltid rett til å returnere produktet. Selv om produktet er åpent fra pakken. Men vi ber likevel kunden om ikke å bruke produktet hvis produktet er feil, eller hvis kunden ikke godtar å motta produktet. Kunden kan alltid returnere produktet innen fjorten dager fra de dagene kunden varslet oss om å bruke rettighetene til å motta en full re